xxx

AR FI DE-A DREPTUL CINIC SA MAI POT SCRIE DESPRE
MARUNTISURILE MELE EMOTIONALE CAND ROMANIA MEA SI A FIICEI MELE SI-A PIERDUT PATRIOTII.

DATORIA MEA MORALA ESTE SA-I CAUT.

vineri, 25 iunie 2010

pumnul in gura

S-a pus pumnul in gura presei. Dar s-a gresit tinta. Sunt convinsa ca presa se va sterge cu dosul la gura si va para cu ambele maini. In articolul de mai jos am gasit foarte bine punctata relatia biserica stat, aici trebuia dat cu pumnul in masa, dar vorba lui Paul Parvea, ar fi o blasfemie sa comentam acest aspect care de fapt ne trage in jos pana si de la dorinta de a mai dialoga cu dumnezeu.


http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/din-ciclul-nimic-nou-avem-ce-meritam-azi-presedintele-soare-o-alta-vulnerabilitate-46481.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu